• FANFARO TRD SUPER 15W40 20L

Symbol: 5416
360.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu do 2 dni roboczych
Cena przesyłki 27
Odbiór osobisty 0
Kurier 27
Kurier (Pobranie) 35
Dostępność Mało
ISBN 5416

Zamówienie telefoniczne: 604970936

Zostaw telefon

FANFARO TRD SUPER 15W40 20L

 

Innowacyjny olej mineralno-syntetyczny (estry + synteza HC) na każdą pogodę do nowoczesnych wysokoobrotowych silników wysokoprężnych o dużej obciążalności z turbodoładowaniem i bez, eksploatowany w trudnych warunkach. Olej jest zgodny z globalną specyfikacją GLOBAL-DHD-1, która uwzględnia wszystkie wymagania europejskich, amerykańskich i japońskich producentów dla ciężkich silników wysokoprężnych produkowanych od 1998 roku, pracujących w najtrudniejszych warunkach ze zwiększonymi przebiegami między wymianami oleju, które spełniają aktualne normy dotyczące zawartości substancji toksycznych w spalinach i instalowane w ciężkich pojazdach (ponad 3,9 tony).

Właściwości produktu:
- Komponenty estrowe w połączeniu z najwyższej jakości bazą mineralno-syntetyczną, która sspełnia wymagania GLOBAL DHD-1, charakteryzujące się optymalną lepkością w szerokim zakresie temperatur, zapewniają doskonałe właściwości przeciwtarciowe, przeciwtarciowe i przeciwzużyciowe, co znacznie wydłuża żywotność sprzętu we wszystkich, nawet najbardziej ekstremalnych, trybach pracy w szerokim zakresie temperatur otoczenia i zapewnia znaczną oszczędność paliwa;
- Składniki estrowe w połączeniu z naturalnymi przeciwutleniaczami zapewniają zwiększoną termiczną stabilność oksydacyjną oleju, co w połączeniu z doskonałymi właściwościami dyspergującymi detergenty (TBN> 10) i niską zawartością popiołu skutecznie zmniejsza powstawanie kamienia i lakieru, zapobiega wszelkiego rodzaju osadom i utrzymuje części silnika w czystości przez cały okres eksploatacji między wymianami;
- Unikalna formuła zawierająca estery zapewnia odporność oleju na starzenie, tymczasem zmniejszając parowanie zmniejsza "odpady" osadzania się kamienia olejowego, co umożliwia stosowanie go w silnikach o długiej żywotności do 45 000 km i silnikach konwencjonalnych;
- Dzięki bazie zawierającej ester optymalna lepkość ma doskonałe właściwości niskotemperaturowe, niską temperaturę krzepnięcia, a także dobrą pompowalność oleju i zdolność rozruchu elementów silnika w niskich temperaturach, łatwy "zimny rozruch" (do -30ºC) i zmniejszone zużycie rozruchowe;
- Skutecznie chroni części silnika przed wszelkiego rodzaju korozją;
- Może być stosowany w połączeniu z kilkoma z nich o wyższej zawartości siarki.

Przeznaczony do wszystkich typów wysokoprężnych silników wysokoprężnych o dużej wytrzymałości (samochody ciężarowe, autobusy itp.), maszyn terenowych (budowlanych, górniczych, rolniczych) oraz specjalnego sprzętu producentów europejskich, amerykańskich i azjatyckich, które spełniają wymagania norm I, II, III, IV, gdzie wymagany jest poziom wydajności CI-4 lub niższy.
Może być stosowany w silnikach benzynowych, w których wymagana jest API SL lub niższa wydajność.

SPECYFIKACJA: SAE 15W-40 | API CI-4 Plus/CI-4/CH-4/SL | ACEA A3/B4/E7 | JASO DH-1 | GLOBAL DHD-1

APROBATA:

REKOMEDACJA: CATERPILLAR ECF-2/ECF-1-a | CUMMINS CES 20076/20077/20078 | DETROIT DIESEL 93K215 | MACK EO-N | MACK EO-M Plus | MAN M 3275-1 | MB 228.1/228.3 | MTU Typu 2 | RENAULT RLD-2 | VOLVO VDS-3

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.